شرحی بر علائم نجومی آخرالزمان (5)
دعا,فطرت,اسرار درون
شرح دعاها,فطرت,درون

بسم الله الرحمن الرحیم


 

 

توضیح فوق العاده ضروری؛

در یکی از سایتها می دیدم که حرکات  نامتعارف سیاره زهره را به اعجاز خداوند نسبت داده بودند!

http://real-god.mihanblog.com/post/67 
  "پایگاه اینترنتی اعجاز حقیقی خداوند"

بزرگواران و سروران بنده! برای معجزات الهی، توجیه فیزیکی و توضیح مکانیکی وجود ندارد؛
مانند اژدها شدن عصای حضرت موسی علیه السلام،
همانند دو پاره شدن ماه بدست نبی اکرم صلوات الله علیه،
مانند پرت شدن انسانی از طبقه دهم یک آپارتمان و زنده ماندنش بی آنکه حتی خراشی بردارد،

مانند خلقت حضرت عیسی علیه السلام،
مانند زنده شدن مردگان بدست عیسی علیه السلام(لازم بذکر است که بدانیم حضرت عیسی مردگانی را زنده می کرد که هزاران سال از مرگ آنها گذشته بود از که جمله آنها سام پسر حضرت نوح علیه السلام بوده است)و الی آخر...

بنابرین باید توجه داشت که با دقت کامل چنین موضوعاتی بررسی شود و راجع به آن مطلب نوشته شود،چرا که چنین مطالبی بسادگی هرچه تمام می توانند پایه گذار مسیری برای گمراهی افراد باشد،بدین جهت که کسانیکه این امر را معجزه خداوند بدانند،عامل پدیدآورنده آن را نیز خداوند می پندارند!!!


شرحی بر علائم نجومی آخرالزمان (5)

آن سرنهان که عارف سالک به کس نگفت           در حیرتم که باده فروش از کجا شنید!



“BELTLOOP”


لوپ کمربند یا "بلت لوپ"! –

اما آنگونه که این بنده حقیر فرض کرده ام؛
 اگر Overloop2014-01-11 براستی انجام شود و صورت واقعیت به خود بگیرد،مدار سیاره زهره را به شکلی با مدار سیاره زمین همتراز و نزدیک می کند که در مقارنه بعدی(یعنی 15 آگوست 2015)سیاره زهره در زمان انجام حرکت لوپ،کاملاً به دور زمین حلقه خواهد زد و برای مدت زمان کوتاهی به قمر ثانویه کره زمین بدل شده و دقیقاً همانند کره ماه گرد زمین می گردد و پس از یکبار چرخش گرد زمین،به مدار اصلی خود بازگشته و از زمین دور خواهد شد...

این لوپ که برطبق توالی،لوپ شماره(3)می باشد،از سوی اینجانبBeltloop یا حلقه کمربند نام نهاده شده است.و همین لوپ است که سبب رخ داد علائم نجومی آخرالزمان می گردد...
و یاذالعجب که تاریخ این لوپ و مقارنه(Beltloop)دقیقاً با تقویم سفیانی هماهنگی دارد!

همانطور که قبلاً در مقاله ایام مستعد ظهور عنوان نمودم،اولین تاریخ مستعد ظهور که با احادیث و روایات رسیده مطابقت دارد،رجب تا شوال 1436 هجری قمری(مطابق با بهار -تابستان 1394شمسی و 2015 میلادی)می باشد و عجیب اینکه مقارنه Beltloop نیز دقیقاً در میانه همان ایام است که این نیز خود جای بسی شگفتی دارد!

یک توضیح ضروری -

لوپ شماره(3)که به زعم اینجانب به Beltloop تبدیل خواهدشد،برطبق محاسبات نجومی می باید از 25 جولای 2015 آغاز شده و تا 6سپتامبر2015 به طول انجامد که روز مقارنه یعنی 15 آگوست 2015 نیز در وسط آن قراردارد...
اما سوالی که اینجا مطرح است درمورد یک اختلاف زمانی 30 روزه است که بین رخ داد علائم نجومی و زمان مقارنه Beltloop وجوددارد...چون برطبق احادیث و روایات رسیده علائم نجومی در ماه رمضان به وقوع می پیوندند،که برطبق تقویم سال 2015 میلادی،از 20ژوئن تا 20 جولای است درحالیکه همانگونه که در بالا نیز اشاره کردم،لوپ شماره(3)بر طبق محاسبه منجمین ناسا،از 25 جولای آغاز می شود و در6سپتامبر خاتمه می یابد...حال سوال اینجاست که برای این اختلاف یکماهه چه توضیحی می تواند وجود داشته باشد؟
در پاسخ این سوال باید عرض کنم که گمان بنده بر این است که پس از انجامOverloop  و همترازی میان مدارهای سیارات زهره و زمین،از آنجا که اختلاف 3 درجه ای میان 2مدار از بین می رود،تقویم هلالی سیاره زهره نیز دستخوش تغییر می شود و زهره و زمین در مقارنه سال 2015 میلادی، بجای 584 روز پس از 550 روز همدیگر را ملاقات می کنند و بدیهیست که درآنصورت تاریخ آغاز لوپ نیز به یکماه زودتر منتقل می شود که حدوداً همان تاریخ 20 تا 22 ژوئن 2015 خواهدبود.

وضعیت حاکم بین مدار زمین و زهره؛
همانگونه که در شکل نیز مشخص است عقدتین یا گره ها که اصطلاحاً به نقاط همتراز و موازی بین دو مدار اطلاق می شود،این سوی دایرة البروج در تاریخ 6-7-8ژوئن و آن سوی دایرة البروج در تاریخ 7-8-9 دسامبر می باشند.




تاریخ مقارنه لوپ شماره(3)برطبق محاسبه منجمین 15آگوست2015میلادی خواهدبود...


 

اگرOverloop2014-01-11محقق شود،تاریخ مقارنه لوپ شماره(3)برخلاف محاسبه منجمین در 2جولای 2015 خواهد بود...

 

توضیح مکانیکی  Beltloop یا عامل ایجاد کننده علائم نجومی آخرالزمان؛

شکل شماره یک) طلوع ستاره درخشان و نورانی بسان ماه.
احتمالاً حدود یک تا دو ماه پیش از آغاز لوپ شماره(3)یا همان Beltloop ،ساکنین زمین سیاره زهره را مطابق با آنچه که در احادیث و روایات عنوان شده است مشاهده خواهند نمود،یعنی ستاره ای بسیار نورانی و درخشنده که پیش از غروب آفتاب تا ساعات اولیه شامگاه در سمت مشرق قابل روئیت است.

 

شکل شماره دو) وقوع ماه گرفتگی نامتعارف در 5 رمضان.
در 5 رمضان 1436 قمری که برابر با 1تیر 1394 شمسی و 22 ژوئن 2015 میلادی می باشد، سیاره زهره درحال عبور از مقابل کره ماه سایه خود را بروی آن می افکند و همانگونه که در احادیث و روایات اشاره شده است،سبب ساز ایجاد یک خسوف نامتعارف می گردد.

 

 

شکل شماره سه) وقوع خورشیدگرفتگی نامتعارف در نیمه رمضان.
در 15 رمضان 1436 قمری که برابر با 11تیر 1394 شمسی و 2 جولای 2015 میلادی می باشد، سیاره زهره درحال عبور مستقیم از مقابل زمین، سایه خود را بروی آن می افکند و همانگونه که در احادیث و روایات اشاره شده است،سبب ساز ایجاد یک کسوف نامتعارف می گردد.

 

 

شکل شماره چهار) رخ داد مکث خورشید و طلوع آفتاب از مغرب.
ظرف چند روز پس از کسوف نیمه رمضان،زهره به حداقل فاصله اش با زمین می رسد و درحالیکه برای دور زدن زمین به زیر دایرة البروج شیرجه می رود،محور حرکتی آن با محور قطبی زمین کاملاً عمود می شود که همین امر سبب می گردد که جاذبه های دوسیاره کاملاً درگیرشوندو همان زمان است که دو سیاره به مانند دو نفر که درحال مچ انداختن هستند به زورآزمایی می پردازند.قوای سیاره زهره حین انتقال به زیردایرة البروج اندکی بر حرکت وضعی زمین تاثیر می گذارد و آن را تحت الشعاع حرکت خود قرارمی دهد،که مقاومت زمین در این میان ابتدا به کند شدن حرکت وضعی زمین می انجامد و سپس توقف آنرا درپی دارد و در نهایت نیز قدرت کشش سیاره زهره اندکی غلبه کرده و به اندازه یک ربع دور،زمین را درحرکت وضعی درجهت عکس(Clockwise)می گرداند که سبب ساز پدیده شگرف طلوع آفتاب از مغرب می شود.و در آنوقت است که مردم برخی از نقاط زمین(مناطقی که خورشید درآنجا بتازگی غروب کرده و یا درحال غروب است)مشاهده می کنند که خورشید از همان محل غروب مجدداً طلوع می کند!اما بدیهیست پس از اینکه سیاره زهره کاملاً به زیر دایرة البروج فرورفت،وضعیت درگیری قوای جاذبه دو سیاره نیز خاتمه یافته و با فاصله گرفتن آن دو از یکدیگر،شرایط به حالت اولیه خود بازخواهد گشت.
توضیح –اول اینکه لازم است بدانیم در مورد درگیر شدن قوای جاذبه زمین و زهره که باعث پریشانی حرکت وضعی زمین و توقف آن می شود، این شرایط – یعنی درگیری قوای جاذبه دوسیاره و زورآزمایی آنها – درصورتی محقق می شود که جهت برداری حرکت سیاره زهره بر جهت برداری محورقطبی زمین کاملاً عمود باشد(دقیقاً مانند دو نفر که می خواهند مچ بیاندازند باید دستهایشان از محل آرنج تا کف دست کاملاً بریکدیگر عمود باشد)و احتمالاً چنین شرایطی تنها در زمان انتقال حلقه لوپ سیاره زهره به زیر دایرة البروج – یعنی همان قسمت از مدار که با رنگ سبز مشخص کرده ام - فراهم خواهد شد.
و دوم اینکه باید بدانیم که حرکت انتقالی(حرکت زمین به دور خورشید)و حرکت وضعی آن (چرخش زمین حول محورش)دو حرکت کاملاً مجزا و مستقل از یکدیگر هستند و توجه به این نکته بسیار ضروری و مهم است که نزدیکی زهره به زمین تنها به روی حرکت وضعی زمین تاثیر عمده ای خواهد داشت که اعظم آن سبب رخ داد مکث خورشید و طلوع آفتاب از مغرب است و تاثیر جاذبه زهره به روی حرکت انتقالی زمین ممکن است بصورت افزایش و کاهش سرعت آن به مقدار بسیار ناچیز باشد که مسلماً برای ساکنین زمین محسوس نخواهد بود.
و سوم اینکه باید بدانیم که علت پیش افتادن یا همان سبقت گرفتن سیاره زهره از زمین بدین جهت است که سرعت گردش مداری سیاره زهره درحدود 15 کیلومتر بر ثانیه از سرعت گردش مداری زمین بیشتر است. 

 

 شکل شماره پنج) وقوع ماه گرفتگی نامتعارف در 25 رمضان.
سیاره زهره پس از انجام حرکت حلقوی خود به دور زمین،مجدداً به مدار اصلی خود بازگشته و در زیر صفحه دایرة البروج از زمین سبقت گرفته و گذر می نماید تا اینکه در 25 رمضان 1436 قمری که برابر با 21 تیر 1394 شمسی و 12 جولای 2015 میلادی می باشد، مجدداً از مقابل ماه عبور نموده و سایه خود را بروی آن می افکند که بنابراحادیث و روایات از آن بعنوان خسوف نامتعارف 25 رمضان یاد شده است.

 

بزرگواران! آنچه ملاحضه فرمودید توضیح مکانیکی بود بر علائم نجومی آخرالزمان،اگر که بخواهیم تصور کنیم که به اذن الله این سیاره زهره است که سبب ساز ایجاد آنهاست،چرا که نباید فراموش کنیم که این علائم در زمره علائم غیر حتمی ظهور برشمرده می شوند – یعنی به همان میزان که احتمال رخ دادن آنها وجود دارد،احتمال رخ ندادن آنها نیز هست - و همانگونه که آیه 4 از سوره شعرا فرموده است؛
"اگر بخواهیم نشانه ای از آسمان برآنها فرود می آوریم..."
و درپایان،این مهم را از یاد نبریم که؛
 بدیهی و مسلم است تمامی این رخ دادها و وقایع که بعنوان علائم نجومی آخرالزمان از آنها ذکری به میان آمده،همانند سایر امور عالم هستی،درحکم اما و اگر هائی هستند که وقوع آنها درگرو  اراده و مشیت الهیست.

رب زدنا علماً و عملاً و الحقنا بالصالحین آمین یا رب العالمین

تاریخ نگارش  2012  Jun
تاریخ تصحیح،بازنویسی و انتشار  Oct  2013


مطالب مرتبط با این مبحث ؛

قدرت شیاطین و توانائی ابلیس – دجال 
 
http://apocalypto.persianblog.ir/post/81

منظومه شمسی و شیاطین1
http://apocalypto.persianblog.ir/post/84

منظومه شمسی و شیاطین2
http://apocalypto.persianblog.ir/post/85

منظومه شمسی و شیاطین3
http://apocalypto.persianblog.ir/post/87       

منظومه شمسی و شیاطین4
http://apocalypto.persianblog.ir/post/88      

شرارت شیاطین یا شیطنت شرار  
http://apocalypto.persianblog.ir/post/89

براهین الوهیت!         
http://apocalypto.persianblog.ir/post/91  

 

توضیح-
پس از انتشار قسمت پنجم از این مقاله که قسمت پایانی می باشد،تاپایان ماه صفر بروزرسانی نخواهیم داشت مگر درصورت پیشامد مواردی ضروری،اما نظرات و سوالات هر یک هفته - ده روز پاسخ داده می شود.

 (ثبت نظرات)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
با سلام این وبلاگ زیر نظر نگاه سوم با ادرس http://negahesevom.loxblog.com/ میباشد خوش امدید
پيوندها







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 31068
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



negahesevom2.loxblog.com